Knekkebrød a la Mami!

 

Sida det kan bli litt tungvint å måtta reisa heim til mamma kvar gang eg er tom for knekkebrød, så tok eg hintet då eg fekk oppskrifta til jul. No, to mnd etter, har eg endelig kjøpt inn alt eg treng.

Til to brett med knekkebrød treng du: 

  • 2dl havregryn
  • 2dl sammalt rug grov
  • 2dl solsikkefrø 
  • 2dl sesamfrø
  • 2dl havrekli
  • 2dl kruskakli
  • 1dl linfrø
  • 1 spk fiberhusk
  • 2ts salt
  • 7,5 dl vatn

1. Sett ovnen på 150 grader

2. Bland alle ingrediensane i ein bolle og la det stå å svelle i ca 10 min.

3. Fordel blandinga på to steikebrett med nytt bakepapir. Viktig at det blir ca lika tjukt overalt.
4. Sett eit brett nederst i ovnen på 10 min. 
5. Ta brettet ut og del opp i passelig store bitar.
6. Sett brettet inni igjen, og la det steika i 75 min. 

7. Slå av ovnen og sett døra på glytt i ca 10 min. (Knekkebrøda skal være harde) 
8.Ferdig!

Eg har og strødd litt havsalt over knekkebrøda før steiking.

Har du varmluftovn kan du ha begge bretta inni på ein gang.

Enjoy!

 

2 kommentarer
    1. åh det ser godt ut!
      sv: jeg har ikke oppskrift men jeg kan spørre venninnen min hva hun brukte igjen og hvor mye av hver ingrediens 😉 kan legge ut oppskriften i neste innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg