Pikekyss

Sidan det er kvinnedagen idag, så kan eg gjer nett det eg vil. Eg ville baka. Vegard var fornøyd, siden han då kunne spela ps3.. Eg prøvt meg på pikekyss eller marengs med sukrin!

Du treng:
3 eggekviter
75 gram sukrin
Fargepulver

* Stivpisk eggekvitene og tilsett litt og litt sukrin om gangen.
* Ha i fargepulver og ha massen øve i ein sprøytepåse.
* Sprøyt ut fine toppar på bakepapir.
* Steik på 100grader, midt i ovnen, i ca 15 min. Dei skal ikkje bli svidd!

Eg opna døra etter 15 min for å kjenna på pikekyssa. Når pikekyssa var blitt så harde at eg kunne letta dei i frå papiret skrude eg av varmen og lot pikekyssa tørka i ovnen med døra igjen i ca 30 min.

Egentlig så såg eg for meg at dei skulle bli supergode, men den gang ei.. Smakte alt for mykje ettersmak av sukrin (eg brukte 100 gram). Kaldt. Kanskje det hadde vært bedre med mindre sukrin. Note to self! Uansett så ete Vegard dei, så eg sleppe hiva dei i bosset:-) Og sidan det er kvinnedagen, så skal Vegard ta meg med på kino. Me skal sjå “The last stand” med Arnold Schwarzenegger:)

 

8 kommentarer
    1. Halo! Må bare si jeg synes bloggen din var veldig god. Jeg har by the way akkurat deltatt i en konk hvor man kan vinne et gavekort på 5000 kroner. La den som lenke siden jeg ikke har blogg. Du burde melde deg på du og! Kanskje du har flaks og vinner? 🙂

    2. Kjempe fin blogg du har laget! Må bare si at jeg elsker den altså!! Jeg har ikke blogg så tenkte jeg skulle dele en kul konkurranse med deg i stedet. Det er sånn at du kan vinne et gavekort på 5000 kr! Meld deg på du også da!! 😀 Kanskje du har hell og vinner?!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg