Waynes Coffee

Eg jobbe på Waynes Coffee i Kristiansand. Butikken ligg midt i Markens, som er hovedgato i Kristiansand. Eg har jobba der siden september no, trur eg, og trives veldig godt. Er kjekt å ha nåke å gjera på utenom skule. 🙂 Er så heldig så har blitt kjent med mange kjekke jenter der nede 🙂 

Kvar dag på jobb er ein kamp, ein stor fristelse.. Har så lyst å bare trykka i meg alt av kaker, bollar, bagels og sandwichar.. Var vel nesten slik det var i begynnelsen og, men etterkvart så blir ein fort lei og gledar seg til å komma heim å eta nåke anna! 🙂

Det var nåken bilder av jobben min! Kom innom for ein kopp kaffi! 🙂

8 kommentarer
    1. Super flott blogg du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg sitter! Jeg blogger ikke noe mer, så syntes det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konkurranse som er nå. Premien er gavekort på fem tusen kr. Bli med da vel! 🙂 Tenk om du har flaks! 😀

    2. Mega kul blogg du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg altså! Jeg blogger ikke fortiden, så syntes det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konkurranse som er nå. Det ekstraordinære er at premien er en flatskjerm TV verdt fem tusen kr!!!! Delta da vel! 🙂 Tenk om du har flaks TV’en! 😀

    3. Super pen side du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg altså! Jeg blogger ikke lenger, så tenkte det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konk som er nå. Det utrolige er at premien er en flatskjerm TV verdt 5 000 kroner!!!! Prøv da vel! 🙂 Tenk om du vinner TV’en! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg