Ein eksamen igjen!!

  Har hatt lange dagar på skulen med mykje rekning og tenking.. Glad det er lenge til neste gang 🙂 Bildet til høgre er slik eg våkna opp idag.. Skulle lesa siste del av foilane i går kveld og sovna i fra alt! Vokna halv 7 idag tidlig med brillene på..:p Ferdig! No er det berre ei veke til siste eksamen! Da skal bli så fantastisk å få ferie!! 😀 Glede meg så til å komma heim å helsa på mitt nye tantebarn! <3

Oki, så har me hatt ein fin dag og då! På søndag var det syden her i Kristiansand. Låg ute heile dagen, nåke som resulterte i kraftig solbrendt hud.. Eg snart bra igjen.. OG eg har lært!  Skulle ønska mamma var her og minnte meg på at eg må smørra meg…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg