Siste veka i Kristiansand

Denna veko har me hatt besøk av Gunn og Jan.  Eg har hatt min siste jobb dag på torsdag, som også var på handelens sag. Herregud, da var rett og slett heilt kaos i byen. Alle butikkane opna klokko 07:00, og hadde megasalg i 12 timar.  På bildet under var vel klokka rundt 09:00… Å jobba den dagen var stress. Alle kom innom oss for ein kaffikopp og ein matbit i handa. STRESS! Hadde ein fantastisk avsluttning på dagen på Sjøhuset, der eg fekk servert hummar. Nam!

Hummar og Chablis på Sjøhuset!

Kjøpte meg ei flaske med kokosvatn, smakte heilt forferdelig. Som er dårlig såpa.. Blei redda av ein cola på torvet.

4 kommentarer
    1. Fine byen 😉 Ja var helt vilt å gå i byen på handelens dag, var sikker på at jeg skulle bli flatklemt innimellom! 😮 Kan tenke meg at det var mye stress for deg på jobb ja heheh 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg