Heimelaga proteinsjokolade!

Superkjæresen komme heim imåro og eg har laga nåke godt som han kan eta både før og etter trening med god samvittighet, nemmlig proteinsjokolade! Den var kjempeenkel å laga og smakte overraskande godt, så no gjennstår det bare å sjå om Vegard liker den lika godt som meg 🙂

Du treng:

60 gram proteinpulver med sjokoladesmak ♥ 30 gram kokkosmjøl ♥  sukrinmelis ♥ Litt melk  Sjokolade

Bland sammen det tørre og tilsett mjelk til det blir ein seig masse. Eg rulla pølser i plastfolie og la dei i frysen i ca 30 min mens eg smelta sjokoladen i vannbad. Når sjokoladen er klar skar eg sjokoladerullane i passelige store bitar og dyppa i vannbadet. Strø pynt på med ein gang siden sjokoladen smelta ganske raskt 🙂 

Oppbevar i kjøleskapet og NYT!

18 kommentarer

Siste innlegg