Homemade Salsa!

 

Igår kom eg over ein kjempe enkel og god salsaoppskrift på passionforbaking.com. Har alltid hatt lyst til å prøva å laga salsa sjølv, men siden eg ikkje er nåken stor fan av tomater så har det aldri blitt. Så siden United skulle spela kamp idag, og Vegard “må” ha nåke godt til kampane fant eg ut at idag var dagen for å teste ny oppskift! Den blei overraskande god, og smakte ikkje alt for mykje “rein” tomat 🙂 Vegard spørre i alle fall om meir og meir for kvar gang skåla hans blir tom.! 


Bland alt sammen med ein stavmixer i ein bolle til det blir ein jevn saus. Eg fekk ca 500 gram ferdig salsa! 

7 kommentarer
    1. Yo!! Helt først vil jeg bare si at denne bloggen er til sykt stor inspirasjon for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de kuleste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg