DIY: Vimpel

Ein del av  julegaven til tantungane mine var vimplar til barnerommet!  

Du treng ikkje mykje for å sy ei vimpelrekke, det du treng er stoff i glade fargar og skråband! 

Det første du gjer er å tegna eit mønster, altså størrelsen på vimpelen. Eg valgte 15cm bredt (øverst) og 15cm langt (fra midten øverst til vimpelens spiss). Tegn opp på stoffet og klipp ut. Husk å ikkje klipp heilt inntil mønsteret, men litt utfor. Eg har lagt stoffet dobbelt då eg kjøpte 30 cm bredt stoff, slik får eg to og to like vimplar. 

Legg vimpelen rette mot rette, og sy sammen mot spissane. 

Vreng vimpelen rett og stryk!

Deretter er det bare å sy på skråbandet, og voila!

Vilde var i allefall i himmelen når ho pakka opp si vimpelrekke! Tenk å bli så glad, det gjor i allefall godt 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg