HAY dots puter

På fredag kom eg meg endelig på Stoff og stil ein tur. Hadde håpt på at dei hadde fått inn vårvarene, men eg får vente til februar med det. Som vanlig så gjekk eg ikkje akkuratt tomhendt heim! Kjøpte med meg eit ullstoff i ein fantastisk blåfarge, som blir svært inn til våren, og litt “lin”. Putene i ull blei heilt fantastiske i sofaen,også så gode å ligga på!

Denne avlange puta er jo ganske lik på HAY dot putene som er så inn no. Tenk at nåke så enkelt kan koste 600-700 kr i butikken? Eg betalte 169 kr for alle tre ullputene mine..:D

Om du vil lage like enkle puter, uten glidelås, så har eg lagt ut oppskrifta HER

 

#Haydesign #haypute #interiør #interiørblogg #hjemmet #innredning #puter #blå #stue #DIY #dekorasjon #husoghjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg