Oppskrift: Proteinrike sjokolademuffins

Sidan Vegard har reist i fra meg trengte eg nåke godt å kosa meg med i kveld. Eg har kjøpt meg nye muffinsformer, så det frista veldig å ta dei i bruk! Eg fann ei god oppskrift hos Kristine Weber. Veldig enkel og fort gjort, og i tilegg samak den heilt himmelsk! Eg toppa muffinsen med philadelphia sjokolade. *Nam*

Det du treng er:  2 egg  1 ss kesam  30 g sukrin gold  20 gr mandelmjøl  20 gram sjokoladeprotein ♥ 1 toppa ss kakao  1 ss sirup (yacon, agave, honning) ♥ 1 klype salt

 

Start med å skilla egga i to bollar. Pisk plommene samen med kesam, sukrin og sirup. Tilsett deretter proteinpulver, mandelmjøl, kakao og litt salt og rør samen til ei seig røre. Stivpisk så eggekvitene til dei er heilt stive og vend dei inn i sjokoladerøra med ein slikkepott. Fyll opp muffinsformene og steik på 175 grader i ca 12- 15 minutt avhengig av størrelsen på formene. 

 

10 kommentarer

Siste innlegg