Veke 6

No er det bare 26 dagar til Vegard kjeme heim og skal vere heime i ein mnd. Måtte dei 4 neste vekene gå kjempefort og at eg har mykje å gjere. 🙂  

Denne veka har eg i allefall fullspikka. Jobb og skule mandag til onsdag, før eg reiser til Oslo på torsdag og har forelesing i metode til bacheloren. Synes egentlig ikkje det er så stress å reise til Oslo, er eigentlig ganske gøy 🙂  Fredag reiser eg og Kristin til Bergen for å feire Ruth i helga! Det blir så gøy, skikkelig “slumber party” 😀 Blir godt med nåken dagar hos Marte og Ruth, eg reiser ikkje tilbake til Kristiansand før mandags kveld 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg