Oppskrift: Sjokoladekake

Kvar dag er ein fest, eller ka? Og sidan det er lillelørdag idag passa det godt med oppskrift på ei fantastisk god sjokoladekake 🙂 På søndag fekk vi i allefall veldig lyst på nåke digg, og sjokoladekake er virkelig ikkje nåke vi ete kvar dag, eller kvar mnd :p Oppskrifta fant eg på godt.no og gjore litt om på den alt etter som 🙂

Du treng: 150 gr smør  30 gr kakaopulver  3 egg 3 dl sukker  150 g kveitemjøl  1 ts bakepulver

Start med å smelt smøret og bland det saman med kakaoen og pisk sukker og egg til eggedosis. Bland smør og kakao i eggedosisen og sikt derretter inn det tørre. Eg steikte det i ei stor smurt ildfast form som vi bruker til lasange. Steikte den på 180 grader til den var klar, altså ca 15-20 min. 

Til glasur blei det litt “ta det man har”. Eg smelta smør og blanda kakao inn. Deretter brukte eg litt maisena og kokte opp. Det blei litt for lite så eg tilsatte litt mjelk. Her har eg altså då ingen oppskrift eller aning på kor mykje eg brukte av kvar ingrediens 🙂 Toppa kaka med kokos! Den blei nett som Ann-Helen lagar den 😀

PS: Ja, den er like saftig og god som den ser ut 😉

5 kommentarer

Siste innlegg