Topptur 1248 moh

Ahh, for ein fantastisk slutt på påsken! I går var eg med Marte, Anita og Endre opp til Ulvanåso på ski. Der har eg ikkje vore siden eg var 11 år, så det var på høg tid med ein topptur der igjen. Me brukte totalt 6 timar opp og ned, med gode pausar både på toppen og halvegs. Vi tok oss til og med tid til både påskequiz og eit slag med kortspel på toppen. Idag er eg overraskande lite støl i kroppen, men rundt hoftene kjenner eg godt at eg har bert ein sekk i 6 timar… Ventar bare på blåmerka! Eit bildedryss av turen og den flotte naturen:

Årets Kvikklunsj-reklame!

Her peiker eg på Vegard :p Han kunne jo ikkje vere med, han satt heime og bare måtte lade opp til United-kamp..

Godjento! <3

“Familiebilde” på toppen 😉

Godt besto ikkje visste kor langt utpå eg var ^^, :p

Godt me ikkje sku utpå dei skavlane der.. Veit godt kva som er på andre sida..!

Takk for ein nydelig topptur! 😀

 

nBxlIERZM1
 

Ein liten video har vi og 😀

 

#fjellfie #påske2014 #Kvinnherad #kvinnheringen #turistforeningen #fjell #ski #topptur

4 kommentarer

Siste innlegg