Middagstips: Speltlompe og cottage cheese lasagne!

Denne middagen var virkelig god, også så enkel å lage!

Eg brukte: 4 speltlomper, kjøttdeig, tomatpurè, løk, mais, 2 gulrøtter, 1 boks cottage cheese

♥ Sett steikeovnen på 200 grader og steik kjøttdeigen med løken. Tilsett tomatpure og passelig mengde med vatn, krydre godt.

♥ Nederst i den ildfaste forma la eg to speltlomper, så eit lag med halve kjøttdeigsausen, 1 gulrot og halve cottagecheesen. Så la eg eit lag til før eg toppa det heile med krydder og litt ost.

♥ Steik det heile i ca 10-15 min til osten er klar.

Det smakte veldig tomatpure, så nestegang trur eg eg skal bruke litt meir tid på sausen og kanskje lage ein ostesaus og. Alt i alt var det veldig godt, og eg kjem nok til å lage det igjen! 🙂 Har i allefall middagar for fleire dagar framøve no :p

5 kommentarer

Siste innlegg