Konkurranse: Vinn vikingsko!

For ei stund tilbake var eg med i ein Instagramkonkurranse der Kamille og Viking gjekk sammen om å dele ut eit par nye Vikingsko! Eg hashtahha nåken gamle bilder eg hadde lagt ut før, og tenkte ikkje nåke meir over det. Plutselig ein dag før påske fekk eg melding om at eg var den heldige vinnaren av eit par nye Viking gore-tex Airflow!

Skoa både pustar og er vanntette, så dette passar jo fint sidan eg alltid går med tøysko når det regnar. Det er nok kanskje ikkje førstevalget mitt om eg sku ha kjøpt skoa sjølv, men eg reknar med at dei veks på meg! Dei blir nok ikkje så mykje brukt før til hausten då, men uansett kjempegøy å vinne noko! 😀

Her er bildet eg vant med :

gNnkHVxZrG

Her kan du lese meir om skoa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg