Endelig!

Hurra! Eg kan endelig bevega meg ut av den eksamensbobla eg har budd i denne veka, og begynna å leva eit liv igjen. Eg har sete på skulen i fra kl 7 til 22 fleire dagar, og det seier seg sjølv at ein blir lei. Fekk sikra meg ein god karakter i munnlig internasjonal markedsføring, der vi skulle representera eit styre som skulle diskutere forskjelige cases som vi fikk utlevert. Var ekstremt mykje å setta seg inn i, men det var så verdt det når eg til slutt fekk B ! Men, eg har ingen tid å mista. I kveld kjeme Vegard og på onsdag reiser eg til Bodø, så no må eg sette jernet på bacheloren før avreise. Vi skal nemlig ha intervju med oppdragsgiveren vår på tirsdag, og eg må skrive ned spørsmåla. Adjos!

Har vel vore litt mykje på skulen, og på samme grupperom, når eg har fått eigen lapp utpå :p Tar hinten, så no kan nåken andre få overta!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg