Bacheloravsluttning

Endelig var det tid for å sjå alle i klassen igjen. Etter at dei fleste har lukka seg inne på eit grupperom dei tre siste vekene, var det godt å få snakka saman om noko anne enn skule og oppgaver! Eg har vore på skulen sidan kl 15 for å dekka bord og dekorert klart til festen. Gu sø gøy eg har hatt det aleine. Eg har jo blåst opp over 50 heliumsbalongar.. :p Sku ønska eg kunne vore lenger, men på grunn av blåturen i morgon så sitte eg på Kjevik no. Pytt pytt, eg fekk heve i meg noko tapas og kvelva nedpå nåken glas med raudt før eg sprang inn på flyubssen 🙂 

Det er egentlig ganske vemodig at denne gjengen no skal gå eigne vegar. Samholdet og vennskapet alle vi på skulen ahr fått til kvarandre er heilt unikt. Måten vi kan ta kontakt med administrasjonen og forelesera er heilt fantastisk, vi blir alle som venner.  Det er ingen andre BI-skular som har muligheten til å ha det slik som oss. Som BIS-lederen seier; BI-Kristiansand, den vetle skulen med det store hjerta 🙂

2 kommentarer
    1. Fine bilder 🙂
      Var nok en litt vemodig avslutning ja, er alltid trist da :/ Selv skal klassen min avslutte 13 års skolegang (fullført videregående) sammen 17. juni og ha en fest med lærere og foresatte da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg