DIY Bleiemotorsykkel

For ei god stund siden, i sommar, var eg på babyshower hos ei veninne av meg. Eg fant ut eg ville lage ei bleiekake, men ikkje ei vanlig ei. Pappen til babyen har motorsykkel, så derfor blei dei ei bleiemotorsykkelkake! Det var faktisk ikkje noko hokkus pokkus, og eg vil sei meg fornøyd med resultatet. Det var i alle fall den nye mammsen og pappsen 🙂

Du trenge 1-2 pakkar bleier, tåteflaske, strikk og klutar/handkler. 

Eg starta med å lage “innmaten” i hjulet. Til det brukte eg fire bleier som eg snurra sammen. 

Etterpå la eg 15 bleier på ei rekke og rulla dei rundt innmaten som eg laga først. Og festa alt med ein strikk. Dette blir hjula, så eg laga to stykker.

Så var det bare å festa alt sammen til ein motorsykkel. Flaska blir brukt som lyslykt og styre. Sokkane strikka eg og til ho 🙂

Tada!

<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg