Nytt på veggen

Idag var vi på teppejakt, men kom heim med nye bilder. Endelig fant vi nåken store bilder til å ha over sofaen. Vegard var litt overraska når eg sa meg enig i klovnebildene med så mykje farge på, men sannheten er at eg faktisk diggar dei! Bildene gjer så mykje ut av seg og spritar opp heile stova vår 🙂 Vegard var så fornøyd med at eg klarte å bestemma meg at han drog kortet før eg fekk ombestemt meg :p

På lørdag hadde eg jo og bursdag. Eg og Marte var på shopping i byen, og plutselig står pappa bak meg! Eg var heilt i sjokk og kjempe glad! Eg var så heldig at eg fekk finne meg bursdagsgave sjølv, og då gjekk eg rett opp i Skippergata, som er interiørmekka i byen, og kjøpte meg Northern Lightning Oslo lampen! Den har eg ønka meg i ca 4-5 år no! *materalistisk lykke!*  😀  Vi begynner å bli fornøyde med stova no, manglar bare eit nytt spisebord! Vegard syns no at leiligheten blei meir koselig og ser ut som ein heim!:D 

Gyngestolen har eg fått i frå pappa 🙂

#interiør #hjemme #interior #marianneaulie #bilder #stue #hjemmehossoss

12 kommentarer

Siste innlegg