Julehus!

Ja, eg har begynna å pynta til jul.. Eg veit det er tidlig, men vi reiser jo heim til jul og vil jo ha litt pynt her nede og:) Vegard meiner eg er gal, men han synes jo det blir fint og. Vi hadde jo ein heil kasse med julepynt ståande, men alikevell må eg jo kjøpe nåke nytt. Nytt for året er raude gardiner, store julekuler i vindu, nissar, minijuletre og stor stjerne! 🙂 I kveld har Vegard invitert til julemiddag, og no luktar det deilig pinnekjøtt i leiligheten!  Fin fredagskveld 🙂

Julekuler fra Nordal, Gardiner fra KID, Julestjerne fra Rusta, Nissar fra Palma

2 kommentarer
    1. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg