DIY: Personlige julekuler

Til jul laga eg litt forskjellige julegaver sjølv. Eg like å tru at alle er gla for heimelga gaver 😉 Så ein kveld eg satt å såg på instagram så kom eg over ei som hadde dekorert julekuler sjølv! Eg tenkte at det hadde eg aldri gjort før, så det måtte jo gå fint 🙂 Dagen etter var eg på hobbybutikk å fekk tak i blanke julekuler, glitter og decopagelim!

Kvelden kom og spisebordet vårt såg sånn ut… Kaso! Det blir alltid kaos når eg finne fram den kreative sida av meg 🙂

 

Eg begynna med å dekke heile kula i decopagelim og dryssa glitter over og lot det tørke. Så klippa eg til bildene, som eg hadde kopiert ut på vanlig papir. Tok lim under og klistra på kula. Deretter dekka eg heile kula med decopagelim slik at glitter og bilde satt fast! Så limte eg bare på ein piperenser med limpistol og vòila!

Ein kan og dekke kula med td. serviettar i staden for glitter. Då bruker du kun det laget i servietten som har mønster, og erstatter den der glitteret blei brukt 🙂 Då er jo mulighetane uendelige!

#diy #gjørdetselv #hobby #kreativt #design #interiør #bolig #hjem #redesign #gjenbruk #prosjekt #reise #penger #tips#hverdagstips #hverdag #blogg #side2

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg