Diy: makrame hengepotte

Eg har i lenger tid hatt lyst å ha båke i dei store tomme vinduene våre.. For to veker siden var eg og Mona på loppemarked og der fant eg denne fine hengepotta til den nette sum av 5kr! Eg er fortsatt heilt i ekstase over kuppet, då pottene ligge til 100-200kr på nett. Potta var veldig fint, men taua som følgte med var ikkje så fine, så eg knytta meg nye med macrameteknikken! Det var jo så enkelt 🙂

Tadaaa! Kult eller?

 

#di#gjørdetselv #hobby #kreativt #design #interiør #bolig #hjem #redesign #gjenbruk #prosjekt #reise #penger #tips#hverdagstips #hverdag #blogg #side2

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg