Say Blue (Sponset video)

Sponset video/ innlegg

Say Blue kolleksjonen til Gina Tricot er inspirert av slengbukser i denim og lause klassiske plagg. litt 70´s/ romantikk wibes. Eg har vurdert å kjøpa ei slengbukse lenge no, men har aldri komt så langt. Har vært litt usikker på korleis eg skulle brukt den, men sannheten er jo at den kan brukast til alt! Samme med jeansskjørt. Eg gjekk egentlig mykje med det før når eg var mindre, men så forsvant det vel fra motebildet/butikkane. Så endelig er det komt tilbake i butikkane, og eg kan endelig finne  det perfekte skjørtet. Nei, eg er i alle fall fan av den avslappa stilen som er komt no 🙂

Her kan du og sjå nåken av antrekka i musikkvideoen til tvillingduoen Say Lou Lou. (Sponset innlegg)

#fashion #mote #ginatricot #70s #Bloggklubben

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg