DIY: Drømmefanger

Eg har laga meg ein drømmefanger. Det var egentlig veldig enkelt, alt du treng er litt tålmodighet (om du gjer det på samme måte som meg).. Denne er faktisk den einaste interiørdetaljen eg har som er svart, og eg synes faktisk den passer godt inn likevell. Kanskje det blir meir svarte detaljer rundtom..? 🙂 

Du treng:

  • 1 broderingsring (kjøpt på Ebay, der var den mykje billigare enn her heime)
  • bommulstråd
  • perler
  • fjær
  • superlim

 

Slik gjer du det:

  • Start bare ved å lime fast eine enden  på tråden i ringen og surr tett rundt heile. Dette tar tid…
  • Knyt deretter mønsteret ved å surre tråden rundt.
  • Fest perlene og fjær med lim.

#di#gjørdetselv #hobby #kreativt #design #interiør #bolig #hjem #redesign #gjenbruk #prosjekt #reise #penger #tips#hverdagstips #hverdag #blogg #side2 #drømmefanger #drommefanger

9 kommentarer

Siste innlegg