Oppskrift: Sukkerfrie banankjeks med sjokolade

Vegard sitte i sofaen å spele playstation og ser bort på meg; “du Ida, veit du ka som hadde vore digg no? Nåke snacks, kaka eller nåke sjokoladegreie!” Eg var egentlig heilt enig med han, og googla meg fram til ei enkel oppskrift på banancookies med ein vri!  Oppskrifta fann eg her

Du treng:

  • 2 bananer 
  • 3 toppa spiseskeier med havremjøl
  • 1 ts bakepulver
  • 1 plate sjokolade. Eg brukte sukkerfri
  • Sjokoladeproteinpulver (evt kakaopulver)

 

Slik gjer du: 

  • Mos bananene
  • Bland i havremjølet, bakepulver og vaniljesukker
  • Hakk opp sjokolade og tilsett i røra.
  • Tilsett deretter proteinpulver slik at røra blir seig, men ikkje for rennande
  • Fordel røra i små kjeks på et brett, og sett i ovnen på 200 grader i ca 10-15 min. Eg fekk 9 stk og alle er ete opp!

#godtno #cookies #banan #banankjeks #oppskrifter #tips #matglede #matprat #sukkerfri #sukkerfritt #bakeglede

7 kommentarer

Siste innlegg