Oppskrift: Chiapudding

Så no har eg og slengt meg på og testa ut superfrøet chia! Chiafrø er ein veldig god kilde til protein, fiber, antioksidanter, sink, kalsium og omega-3 fettsyrer, så det må jo bare være supert! Det krever litt planlegging for å lage denne puddingen, då den må stå nåken timar, og då helst øve natta 🙂

Du treng:

  • 1 boks kokosmjelk (4 dl) Du kan og blande chiafrø inn i
  • 8 ts chiafrø
  • 1 ts vaniljesukker
  • 1 kopp med bær

 

Slik gjer du:

  • Mos bæra
  • Bland sammen alle ingrediensene 
  • La puddingen stå over natta.
  • Eg blanda i ein liten yoghurt og pasjosfrukt før eg åt puddingen. Då blei det litt meir smak på den 🙂

Tips:

  • Bland inn kesam, yoghurt, bær eller sjokolade for å få ein anna smak.
  • Chiapudding kan stå i kjøleskapet i fleire dagar, så derfor er det greit å lage av ein heil boks med kokosmjelk om gangen.

 

Oppskrifta fann eg på Kamille.

HER kan du lese meir om Chiafrø.

 

#godtno #chiapudding #chia #superfood #frø #frokost #frokosttips #shapeup #oppskrifter #tips #matglede #matprat #sukkerfri #sukkerfritt #bakeglede

7 kommentarer

Siste innlegg