Oppskrift: Kylling i rød curry

Indisk er nåke vi begge to syns eg veldig godt, men nåke vi aldri kjem på å lage fra bunnen sjølv. Det er så enkelt og trygt å kjøpe ein Toropakke med Tandoori eller Tikkamasala og tilsette ein boks med creme fraich… Ikkje det at denne oppskrifte her er så veldig hokkus pokkus, men det er vel eit steg i riktig retning! Før eg veit ordet av det står eg å kokkelerer all slags indisk fra bunnen av 🙂 Denne oppskrifta fann eg på denne bloggen.

Du treng:

  • 3 kyllingfileer
  • 3 ts Raud curry paste (Står ved sushi- og thaimaten i butikkhyllene)
  • 1 gul løk
  • 1 kvitløk
  • 4 dl kokosmelk
  • Cashewnøtter
  • 2 ts Koriander (helst fersk, men eg har kjøpt på tube)
  • Ris

Slik gjer du: 

  • Kok risen.
  • Kutt opp løk og kvitløk og hiv det i ei steikepanne
  • Del kyllingfiletane i terningar eller strimler og steik i lag med løken. 
  • Tilsett currypaste og kokosmelk og rør godt. Smak til om du vil ha mindre eller meir paste. 
  • La dette putre i ca 5 min før du serverer med ris, nanbrød og litt cashewnøtter på toppen. 

#middag #matprat #godtno #enkelmiddag #kvardag #hverdag #oppskrift #oppsskrifter #indisk #curry

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg