DIY: Betong og kobber

Det kribler alltid i henda etter å starte på nye utfordrande prosjekter, problemet er vel at tida ikkje strekk til. Eg vil jo helst gjere alt på ein gang, nåke det og kan virke som om eg gjer. Akkurat no syr eg, vever, strikker genser, hekler panneband og hue, og sorteret bilder i album. Med andre ord, eg har litt å henge fingrane i. 

Alikevell søker eg alltid nettet etter nye gøyale prosjekt. Eg ahr alt for mange print screens på telefonen min, og DIY Pintrestmappa mi begynner å fylle seg ganske så greit opp. Derfor vil eg gjerne dele nåken av prosjekta eg så gjerne skulle ha starta på:

Lysestake av kobberrøyr, blomsterpotte i betong og ein ballong i betong! Litt usikker på korleis eg skal få til den ballongen rundt knuteområdet, men den tind den sorg..

Holder til kjøkkenpapir, lampefot i betong og bordbrikker til glas.

Telysholder i betong, gryteunderlag med stein og lysestake i beting. Lurer på å lage ein adventsstake i betong, om eg får somla meg på butikken å kjøpe betong..

 

 

#diy #inspo #betong #kobber #hjememelaga #gjørdetselv #pintrest #tips #triks #inspirasjon

17 kommentarer

Siste innlegg