Veka som gjekk – 42

For at eg skal ha mulighet til å kunne bla meg bakøve i arkivet for å sjå ka eg har foretatt meg dei forskjellige vekene, så vil eg prøve å ha ein oppsummering i slutten av vekene. Reknar ikkje med at eg kjeme til å legge ut dette kvar søndag, men når eg kjem på det 🙂 

Vekas høgdepunkt:  Skalldyraften med jobben til Vegard på fredag og innflytningsfest hos naboen på lørdag! Det var mykje dei samme folka i begge selskapa, og vi har det gøy kvar gang vi møtes. 

Vekas kjiping: Mandag var tidenes blåmandag… Eg blei sjuk, måtte gå heim fra jobb og Linn var uheldig å knuste mobilen min i gulvet… Pytt pytt, alt kan heldigvis fiksast!


 

Vekas craving: Knekkebrød med kokt egg (uten plomme) og med rødbiter, litt majones og salt på! Altså, eg har ete da til lunch kvar dag i ca 2-3 veker no, og eg blir aldri lei….  Eg har og drukke store mengder heimelaga plommesaft og ete mykje plommesyltety!

Vekas innkjøp: Eg og Linn hadde oss ein tur på IKEA der eg fekk kjøpt nye bilderammer til bildene mine. Eg har tatt begge sjølv, det til venstre i San Fransisco og det til høgre i Paris. Eg fekk og kjøpt to nye grå håndkler og nytt dusjforheng. Fekk og sikra meg den nye Kähler skåla med gullstriper, åå den blir så fin til jul!


 

Vekas gullkorn:

Anette e tidenes gledesspreder, og det er ikkje mulig å holde latteren når ho er rundt. Idag var vi på fotballkamp i Grimstad for å sjå Nest- Sotra spele mot Jerv. Det kom ein del fantastiske ting ut av den jenta der idag 🙂

Vegard: Du e litt sånn Harley davidson idag du, Anette! (Ho hadde på  seg skinnjakke)

Anette: Ka e da? E da ein mann eller nåke? Eg sjønne da ikkje.

* Etter 30 minutt googler Anette ka Harley Davidson er*

Anette: E da ein motorsykkel?! Seie du at eg ligene på ein motorsykkel??

Vegard:……

 


 

Vi gjekk inni gågatene i Grimstad sentrum og skulle kjøpe oss mat. Når vi var på vei ned igjen til bilen så seie ho skikkelig oppgitt

Anette: Shitt folkens, for ein omvei vi gjekk i stad!!

Ida: Nei, Anette. Vi gjekk akkuratt her i sta og. 

30 sek seinare. 

Anette: HAHAAH, Nei da gjore vi ikkje! Vi gjekk DER! *Peike i ein heilt anna retning,.*

Alle: Nei, Anette. Nei…

 

Anette hadde vært på jobb tidligare på dagen. Ho hadde kjørt bil og kom til eit lyskryss.

Anette: Dåke! I går når eg var på jobb så kom eg til et kryss. Alle lyso blinka bare gult, eg skjønte ingenting. Også hadde eg så dårlig tid at eg ikkje kunne ta opp telefonen og googla da, så eg bare kjørte eg…

 

Altså, ka gir du meg. Du er herlig Anette <3

4 kommentarer

Siste innlegg