This week – 43

Vekas høgdepunkt:  Eg kom heim til verdens største bukett med roser og liljer på tirsdag!  Eg åt og godteri på fredag! Og då var det over 10 veker siden sist! Det smakte heilt fortreffelig 😉 Vi har og fått ein stor gladnyhet som vi har venta på i flere veker no! Det som er litt dumt er at eg ikkje kan dele det her enda.. 

Vekas kjiping: Vegard har vært på guttetur til Manchester i helga, og eg har vært heime aleine… Men, når eg er aleine så får eg og gjort mykje, og eg har no fått begynt på mange av prosjekta mine som bare har lege å venta 🙂

Vekas craving: Tomatsuppe med egg og Cæsar-salaten på Herlig Land..


 

Vekas middag: Datemiddagen Vegard lagde til meg på tirsdag! Indrefilet med bacosnurra asparges, pastinakkpurè og rødvinssaus.<3 Eg kjente det var på tide med eit skikkelig biffmåltid no. Og den heimelaga burgeren eg, Linn og Anette laga på fredag, altså nam! 

Vekas innkjøp: Endelig kom dei nye skålene med gullstriper fra Kähler, og eg har fått to i hus! Eg gler meg så til å ha dei på borda til jul, med nøtter og digg oppi 🙂 


 

Vekas gullkorn:

Eg og Vegard sitte med middagrbordet og snakker om dyr. Vegard har tydeligvis ikkje fulgt så veldig godt med når dosen allmennkunnskap blei delt ut..

Vegard: Villsau og vanlig sau e jo akkurat da samma.. E jo da samma som Vill-ku og vanlig ku, e jo ikkje nåke forskjell i da heller.

I: …..

 

Ida: Du ser så fornerma ut, Anette?

Anette: Nei, eg tenke!

Ida: Du må ikkje tenka så hardt!

Anette: Au! Eg fekk faktisk vondt i håve no!! Rett her bak!


 

9 kommentarer

Siste innlegg