Glam season – rabattkode

I samarbeid med Rabble

No er det ikkje lenge før julebordsesongen er i gang, og da treng vi jo alle litt nytt i sminkepungen og kleskapet. Eg har i alle fall satt sammen ein liten collage med produkter til julebordet, fra Nelly , Ellos og Shopping4net . Klikk inn på linkane og få gode tilbud i dei forskjellige nettbutikkane! På Shopping4net kjøper eg faktisk alltid linser og. Det verste eg veit er å bruke pengar på vanlige forbruksvarer… Prisen på linser varierer og heilt ekstremt, så det at det er mulig å få rabattkodar på slike kjedelige ting er heilt genialt.

Lady Million parfymeVoluspaEssie neglelakk – Chloé parfymeGHD GoldClarins leppestift – TanCan sjølvbruning –  Ansiktsmaske med 24 karat gull Øyeskygge i gull og svart – Hårspray som holder heile kvelden Foundation – Volummascara – Terracotta BronzingØyevipper – Sko – Day Birger et Mikkelsen veske – Svart kjole med gull 

Rabble.no  er ei norsk nettside kor du kan finne gode tilbud og rabattar på mange forskjellige kjente og ukjente nettsider. På Rabble finn du nettsider som Nelly, Adams Matkasse, CDON og mange fleir. Som den lille rabattjegeren eg er, så er jo dette faktisk heilt genialt. No kan eg ha oversikt over alle dei beste tilbuda, samla på ei side. 

#rabatt #rabble.no #rabatt #samarbeid #bloggklubben #collage #julebord #nettavisen #glam #shopping #mote #skjønnhet

9 kommentarer

Siste innlegg