Verdens beste plan?

Dei siste åra har eg og Vegard pleid å ha ein mini-julekalender der vi har utveksla adventsgaver på dei fire søndagane i advent. Denne tradisjonen meinte Vegard vi ikkje skulle ha i år, då han synes det blei stress å kjøre på Sørlandssenteret for å kjøpe nåke til meg….. Eg elske jo ALT som har med gaver å gjere, så dette kan jo ikkje eg gå med på. Eg har derfor valgt å ta saken i egne hender og utvida lige godt heile adventskalenderen med pakker kvar dag! 

Eg har kjøpt 24 gråposar og planen er at han skal få 12 av dei, så må han finne 12 pakkar til meg og eg til han. På den måten blir det jo spenning KVAR dag!! 😀 (Sorry Vegard, men du må være med på dette)

Verdens beste plan vil nå eg sei!

#diy #adventkalender #gaver #hjemmelaga #tips #pakker

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg