All I want for christmas

Det er vetlejulafta og no sitte vi godt framfor tv´n og ser på nrk sitt juleprogram, tradisjon! I måro er det vel full fres inntil vi kan sette oss ned å nyte pinnekjøttet. I måro skal eg ein kjapp tur på besøk til Kristine og den vetle guten hennes, som egentlig eg blitt ganske stor. Eg gler meg stort til å få helsa på! Så er det rett på julefeiring med familien 🙂 Eg elskar jula og derfor vil eg dele fem punkter som eg gler meg til i juletida 🙂


1. Åh, eg gler meg så til mange deilige julemiddager! Pinnekjøtt, julegraut, lutafisk, ribbe og deilig julefrokost osv..Igår kom eg heim til fersk lutafisk, og kunne ikke fått ein bedre kvelds!

2. Aller helst ønska eg at snøen sku begynne å dale når eg og Vegard kjørte heimøve igår den 22. desember, og at den varer heile jula. Dette var vel urealistisk, då det idag har hølja ned store mengder med vatn…Men eg får i alle fall snø på hytta (om vi kjem oss opp…)

3. Eg gler meg til å gje vekk julegaver til dei eg er gla i! Og selvfølgelig få julegaver då…;)

4.Til å være med alle dei fine familiemedlemmene og vennene mine, som eg får sett så alt for sjelden. 

5. Til å feire jul på hytta!

#christmas #jul #decoration #ønsker #pinterest #homeforchristmas #ferie #lister

5 kommentarer
    1. Så mange fine ting! jeg gleder meg til familien skal åpne gaver fra meg, julemiddagen i morgen, de gøye juleprogrammene på tv, og til 26. desember da kjæresten kommer til meg <3

    2. Koselig! Enig i alle punktene! Synes ofte det er like gøy å gi gaver som å få de, men på julaften får man jo ikke sett reaksjonen til alle man gir gaver da, og det synes jeg faktisk er litt dumt!
      Håper du hadde ei fin jul på hytta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg