Ein enkel forandring

Rødt er jul for meg. Uten raude detaljar i huset, så blir det ikkje jul. Det kan jo fort bli for mykje, men litt i dei romma vi bruker gjer vel ikkje nåke? Siden vi flytta i leiligheten vi bur i no, så har eg hatt ein blom ståande på vaskemaskinen på badet. Ferske blomar gjer meg glad! Uansett, potta på blomen var utrulig kjip. Så no til jul fant eg ut at eg kunne gjere nåke med den, bare løfte den nåken hakk! Bare sjå under kor enkelt det er.

Tada! Ei heilt ny potte til ein slikk og ingenting 😀

For heilhetsinntrykket hadde eg litt hamptau og ei lita julekule eg knytta rundt.

Ja, eg veit blomen ikkje er så julete.. Men koman, den har levd med oss i 4 år. Det inkluderer dei månadane vi er heime om sommaren og..

#jul #diy #julediy #redesign #kreativ #julehus #christmas #tips #gjørdetselv

7 kommentarer

Siste innlegg