Nails on fleek

Før julebordet, den 27 november, fant eg ut at eg skulle ha ein liten heilrenovering. Eg fiksa både øyenbryn, hår og negler til den store dagen. Eg har alltid slitt med negla. Eller ´, dei vokse bare ikkje. Og viss dei mot formodning skulle finne på å vokse litt, så knekk eller fliser dei seg til med ein gang. Derfor fant eg ut at eg måtte legge forlengelse. Bare sjå utgangspunktet:

Og sjekk ferdig resultat! Så fornøyd 🙂 Ein blir så mykje meir feminin med ein gang ein får stelte negler!

Korte fingar blir lange og feminine.

No etter 15 dagar ser negla slik ut. Dei heng fortsatt veldig godt på og eg har pussa dei langt ned sjølv. Dei tålte til og med ein håndballkamp! Kvalitet. Dei vil nok halde i vertfall 1-2 veker til, så er eg klar for nye negler til juleferien!

#klinikkmatis #Kristiansand #negler #nailsonfleek

12 kommentarer

Siste innlegg