Tips: Pynt opp svibelen

 

Til jul er eg veldig glad i Sviblar rundt om i leiligheten. Eg elskar jo grøne blomar i utgangspunktet, så når dei i tillegg kjem med ein liten blom på slutten av levetida si så er dei heilskjønne! Sviblar er og veldig fint å bruke i dekorasjonar til jul. Eg brukte dei som dekorasjon rundt på bordet når vi hadde vennejulebordet vårt her heime. 

SAMSUNG CSC

Eg var opptatt av at dekorasjonen ikkje skulle koste så alt for mykje, så eg hadde ikkje så lyst å kjøpe nye potter bare for anledningen. Derfor blei eg sjeleglad når eg fant denne fine voksduken på Stoff og Stil på lørdag. Heilt perfekt var den!

Du treng:

  • Små sviblar
  • Tråd i valgfri farge
  • Voksduk i str 23×23 cm. Eg har denne fine i linlook med sølvtrådar

 

Når du bruker voksduk i staden for fek. gråpapir, så gjer det ikkje noko om du vatnar blomen. Voksduken tåler nemlig litt vatn, og det vil ikkje renne gjennom og skade bordet 🙂

SAMSUNG CSC

Blei dei ikkje søte? Også så fint dei kledde bordet då, eller ka? 🙂

SAMSUNG CSC

#tips #redesign #mestergrøn #padurohobby #upstairs #kristiansand #krsby #stoffogstil #diy #gjørdetselv

#idarosslandjul #hjemmelaga #hjemmelaget #sostrenegrene #bord #blomster #dekkebord #rom123 #kk

14 kommentarer

Siste innlegg