DIY: Mariusgenser 1 r

Eg kasta meg ut i det, og plutselig var den ferdig! P lrdagfant eg ut at eg skulle strikke ein liten Mariusgenser, bare for sjekke om eg klarte lese oppskrifta og f til rundfellinga. Eg har jo ein mariusgenser til meg sjlv p pinnane, men den tar liksom litt lengre tid.. Uansett, genseren blei faktisk ferdig i gr! S eg brukte bare fire dagar p denne genseren, men d satt eg strikka heile kvelden.

SAMSUNG CSC

Eg har brukt:

Garn: Supewash fra Europris. 200 gram bunnfarge og litt fra eit nste av kvar av dei andre fargane.

Pinnar: 60 cm rundpinne 3 mm, 20 cm 3 mm rundpinne og strmpepinnar 3 mm.

Her har eg starta p armane. Eg mtte begynna med strmpepinnar, men nr eg hadde akua til 46 masker sette eg armen inn p ein 20 cm liten rundpinne. Der det strikke armar ein drm!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fant eg i Mariusboka.

#diy #marius #mariusgenser #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk

#hndarbeid #gjerdetsjlv #gjrdetselv #redesign #skappelgenser #1r

9 kommentarer

S flink du er, helt nydelig:):)

Maren: Tusen takk for det :)

Hlledussan s st! Kjempeflink er du! Dette nekter jeg tro at jeg hadde klart!

Susanne Anneli: Tusen takk for det :)

Gunnhild Resell Rd: Ja, ikkje sant fargen var fin? Kan du strikke rett og vrang og felle masker, s kan du dette og. Bare les oppskrifta godt, s den ikkje blir gresk!

Tusen takk for det :)

S fin blogg du har :)

Oi, Dette var kjempe fint!! :) kreativitet kalles det :-)

http://hevhodet.blogg.no/: S hyggelig sagt av deg :-) Tusen takk! Liker lage ting :-)

Skriv en ny kommentar

INSTAGRAM - @ida.rossland