DIY: Mariusgenser 1 år

Eg kasta meg ut i det, og plutselig var den ferdig! På lørdag fant eg ut at eg skulle strikke ein liten Mariusgenser, bare for å sjekke om eg klarte å lese oppskrifta og få til rundfellinga. Eg har jo ein mariusgenser til meg sjølv på pinnane, men den tar liksom litt lengre tid.. Uansett, genseren blei faktisk ferdig i går! Så eg brukte bare fire dagar på denne genseren, men då satt eg å strikka heile kvelden.

SAMSUNG CSC

Eg har brukt:

Garn: Supewash fra Europris. 200 gram bunnfarge og litt fra eit nøste av kvar av dei andre fargane.

Pinnar: 60 cm rundpinne 3 mm, 20 cm 3 mm rundpinne og strømpepinnar 3 mm. 

Her har eg starta på armane. Eg måtte begynna med strømpepinnar, men når eg hadde akua til 46 masker sette eg armen inn på ein 20 cm liten rundpinne. Då er det å strikke armar ein drøm!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fant eg i Mariusboka. 

#diy #marius #mariusgenser #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk

#håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #skappelgenser #1år 

9 kommentarer

Siste innlegg