DIY: Strikkehua 2-4 år

Eg har virkelig fått strikkedilla i det siste. Etter at det var salg på garn Europris har eg bare kost meg med posen med garn, og gleda meg over tinga som blir ferdige. Strikking er virkelig avslappande og ein sitt igjen med ein god mestringsfølelse når resultatet blir bra! 🙂 Denne hua er laga på to kveldar med tv i bakgrunnen, så denne går fort!

SAMSUNG CSC
 

Eg brukte:

  • Garn: Trysil Barn og Baby fra Europris. Du treng ikkje eit heilt nøste for ei hue.
  • Pinne: 3 mm 40 cm og 3 mm 20 cm til toppen. 

 

Slik gjorde eg:

? Legg opp 102 masker på rundpinne nr 3 på 40 cm.? Strikk ei rett ei vrang i ca 2-3 cm. Deretter strikka eg mønster fra Mariusboka.? Når heile hua målte ca 18-19 cm strikka eg to og to masker sammen.? Deretter strikka eg 2-3 rundar med glattstrikk også strikka eg to og to masker sammen igjen på neste runde.Gjenta med å strikke glattstrikk 1-2 rundar før du trer tråden igjennom maskene og snurp til.? Eg festa og ein liten dusk i toppen

SAMSUNG CSC
 

Skal du strikke hue i str 3-6 mnd eller 12 mnd legg du opp 90 eller 96 masker.

Du kan finne mønsteret HER

 

#diy #marius #mariusgenser #Mariuslue #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga

#strikk #håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #skappelgenser #1år #2år #3år #4år #pompom

5 kommentarer
    1. Så utrolig flink du er! 🙂 Lua er kjempefin!
      Har strikkedilla selv, hver eneste vinter. Det er faktisk veldig avløsende etter en travel dag, så skjønner deg godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg