DIY: Enkel strikkahals

Når eg hadde strikka ferdig Mariushuene, så hadde eg ein del tråd igjen. Eg googla litt att og fram før eg fant denne kjappstrikka halsen. Den må jo være deilig å kunne tre denne nedover hovudet på ein liten barnehagegutt! Eg har strikka halsen i str 2-4 år, og den strikkar ein fort ein kveld. Oppskrifta kjem under bildet.

SAMSUNG CSC

Str: 2-4 år, (4-6 år), 8-12 år

Du treng:

  • Pinne: Rundpinne nr 3,5, 40 cm
  • Garn: Eg har brukt Babygarn Superwash merino anbefalt pinnestr 2-3. Ha tråden dobbelt.

 

Slik gjer du: 

  • Legg opp 68 (72), 80 masker laust med dobbel tråd på rundpinne.
  • Strikk vrangbord 2rett 2vrang i ca 13 (15) 18 cm. Denne kanten skal brettast ned, så tenk på det når du strikker ønska lengde.
  • Sett halvparten av maskene på ein hjelpetråd, og strikk rett fram og tilbake på maskene som er på tråden. 
  • Når arbeidet måler 8, (10), 12 cm (eller ønska lengde) så feller du laust av.
  • Sett maskene som er på hjelpetråden inn på rundpinnen og strikk riller her og. Strikk like langt som på den andre.
  • Fest tråder og send til ein heldig utvalgt.

 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrifta fann eg på Majas Hobbykrok på hobbykrok.blogspot.no

 


#diy #hjemmelaga #hjemmelaget #heimelaga #strikk 

#håndarbeid #gjerdetsjølv #gjørdetselv #redesign #tips #triks #hals #barnestrikk #strikkethals 

9 kommentarer

Siste innlegg