Fastelaven diy

Mandag og ny veke! I går shina eg litt i leiligheten til vi fekk besøk, så her kjem litt bilder 🙂 Kameraet mitt streika jo selvfølgelig etter at eg hadde fått tatt fine bilder i dagslyset, så eg måtte få formatert heile minnekortet… Så bildene blir ikkje i dagslys….. Heldigvis kom kameraet seg til hektene igjen 😉 

SAMSUNG CSC

Siden det var fastelaven, og vi skulle ha folk på bollar, så måtte vi jo ha fastelavenris! Eg tok meg ein tur ut i skogen og fant meg ein fin bunt med bjørk og fant fram fjær. Du treng ikkje mykje for at det skal bli litt koselig.Ta det du har!  Eg hadde bare kvite fjør, så då blei det det i år! Det var så koselig, at eg trur nok dei får stå ei stund. 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Oppskrift på bollane kjem seinare i veka 🙂

SAMSUNG CSC

 

#diy #fastelaven #interior #interiør #rom123 #interior123 #hjemmelaga #enkelt #easydiy 

24 kommentarer

Siste innlegg