Happy Valentine

SAMSUNG CSC

Til frokost idag slo Vegard på stortromma og laga amerikanske pannekaker.Han brukte DENNE oppskrifta fra Tine. Eg heiv meg rundt og laga nyrørt blåbærsyltetøy, og vips så hadde vi ein nydelig søndagsfrokost på sjølvaste Valentine! 

SAMSUNG CSC

Og serviset, det elskar eg. Eg var til og med så heldig å komme øve 2 for 1 tilbud på Tilbords. Så no har eg seks koppar og seks frokosttallerkener.:)

SAMSUNG CSC

Og sjølvsagt ein nydelig bukett med roser, heldige meg! 🙂

SAMSUNG CSC

#valentine #happy #blomster #pannekaker #godtno #tine #matprat #oppskrift #mat #frokost

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg