Sjokoladejordbær

Når eg var på butikken forrige lørdag, klarte eg ikkje å gå forbi dei store fine jordbæra som låg å frista meg ved kassen. Smågodt, is og chips er ingen problem, men når det kjem til frukt og grønt, så må eg ha det om eg først har bestemt meg.. Siden det var valentine på søndagen, så slo eg like godt til med sjokoladedekka jordvær til filmkosen. Det anbefales etter Tacomiddagen ! 🙂

SAMSUNG CSC

Det er egentlig ikkje nåke vanskelig å lage dette, men det er viktig at du ikkje fåt vatn i sjokoladen! Då vil den bli heilt ødelagt, og du vil ende opp med å få ein kornete sjokolade som verken ser eller smakar nåke spesiellt godt.

 

Slik gjer du:

Smelt sjokoladen i vannbad. Pass på å ikkje få vatn i sjokoladen. Dypp jordbæra i den smelta sjokoladen, og legg dei på eit brett som er dekka med bakepapir. Sett brettet i kjøleskapet til jordbæra skal serverast.

 SAMSUNG CSC

#snacks #jordbær #kos #sunnhet #sjokolade #hjemmelaget #detsoteliv

11 kommentarer

Siste innlegg