Hovdentour 2016

1.-3. april, for ei kjekk helg! Vi var ein gjeng på ca 20 stk fra jobben som hadde meldt oss på årets skiløp på Hovden. Dei fleste skulle gå 22 km også var det ein som heiv seg i gang med 31 km. Spreking.. Etter 100 m såg vi mange utøvera som hadde stoppa langs løypa, og drog fram klisteret. Vi skjønte ganske tidlig at det var det luraste vi og. På med klister, rimelig fornøyde og glade, uten å vite kva vi hadde i vente.. 

Sponsorar!

Når vi hadde gått ca 10 km oppover med knall feste, blei snøen iskald og det klabba. Til slutt hadde vi 10 cm snø under skia, alle sammen.. Då er det ikkje nåke spesielt kjekt å gå, så det var nåken som gav seg her. Eg, Sofie og Jardar kjempa oss vidare dei neste 4 km før vi var på toppen, og nedøvebakkane skulle begynne. Her tok eg av all smørninga vi hadde under skia, og kjørte med bare ski. Det gjekk som det suste, og me angra litt på at me ikkje hadde gjort det før.. Men FY så gøy det blei då!

Her kom vi endelig i mål, etter ein evighet på ski! Men med godt humør!

Mine fine, Sofie og Ida <3 På kvelden var det full gang på afterskien på Hovden. For ein fantastisk gjeng eg jobbar med.. Bare dumt eg må slutte..

#hovdentour #fvn #fædrelandsvennen #nrksorlandet 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg