Vi har gifta oss vi!

21.05.2016 gifta vi oss stille og rolig i kapellet på Kjevik. Etter drøye to månadar som forlova, så var det jo egentlig litt kjapt kan ein sei. Årsaken til at vi “måtte” gjer det kjapt og gale no er pga vi reiser til USA med jobben hans, og alle fordelane det vil medføre å være gift. Ikkje det at det ikkje er han eg skulle gifte meg med uansett, for det er det jo! Vi har jo akkurat hatt 8 års dag og er fortsatt lykkelige. Tenk å få være gift med sin aller beste venn då<3  Eg gler meg allerede til det “skikkelige”  og litt større bryllupet vi skal ha med resten av familien og venner om nåken år. Yuhuu, eg får til og med gifta meg med Vegard fleire enn ein gang! 😀

I går var vi på Hamresanden og fekk foreviga rundt 700 bilder. Vi er så heldige som har snille Marthe som ville hjelpe oss med det!<3  Det kjem fleire bilder, men no skal eg nyte siste soldag før eg reiser heim til Vestlandet ei lita veke 🙂

#nygift #gift #forsvaret #luftforsvaret #verdtåforsvare #ebay #norge #nygift 

11 kommentarer

Siste innlegg