DIY: Bruk skjell

Som sagt tidligare blomstrar kreativiteten for tida. Sikkert fordi eg ikkje veit kortid neste prosjekt blir, då vi flytter til USA på tirsdag. Eg og Vegard har vært å henta skjell i fjæra, og det blei nåke riktig kult ut av det! 

Det første eg gjore før eg tok i bruk skjella var å klore dei i ei bøtte med vatn. Dette for å få dei litt kvitare/klarare i fargen, og for å få vekk evt dyr og bakteriar som ligg i dei. 

Deretter tørka eg skjella, og fant fram dei finaste som eg ville bruke. 

SAMSUNG CSC

DIY Skjellball:

Du treng:

  • Skjell
  • Hamptråd
  • Limpistol
  • Kule av isopor eller anna material.

 

SAMSUNG CSC

Slik gjer du:

  • Lim litt og litt av hamptråden rundt isoporkula. Til tjukkare tråden er, til tettare blir det og kjappare går det. Pass på så du ikkje tar på limen, den er rimelig varm 😉
  • Når kula er dekka kan du la den tørke litt. 
  • Lim deretter på skjell. Eg starta på toppen, og jobba meg nedøve. Eg la og alle skjella samme vei, slik at det blei litt symetri.
  • Når eg hadde limt skjell nesten heilt ned, så stopp eg. Dette fordi at ballen skulle kunne stå på bordet, og ikkje rulle. 
  • Lim deretter små skjell rundt der du føler det er litt åpent. Og voila!

SAMSUNG CSC

DIY Skjellpotte:

Du treng:

  • Ei lita potte
  • Store skjell
  • Limpistol

 

Slik gjer du:

  • Start øverst på potta med å lime eit og eit skjell rundt kanten. Tilpass litt med store og mellomstore skjell, slik at du kjem rundt. 
  • Lim deretter skjell på nedøve potta, ein runde om gangen. 
  • Pass på å ikkje lime skjell nedanfor botnen på potta, då kjem ikkje potta til å stå beint. 

SAMSUNG CSC

Og her er resultatet! Var dei ikkje søte? Passa perfekt inn i båten til mamma og Harald 🙂

SAMSUNG CSC

#diy #skjell #gjørdetselv #byidarossland #heimelaga #hjemmelaget #hobby #sommer #gds

    8 kommentarer

    Siste innlegg