Tennisdag!

Lokal tid: fredag kl 21:20

Hei og hå! Ny dag her no. Dagen har eg brukt på soling (har blitt solbrent for første gang her borte) og tennisspeling! Vegard var på basen idag mellom 08:00 og 13:00 for ein kort brief om praktiske ting både her i staten og på jobb. Der kunne dei nevne at byen vi bur i, den blir kalla “the thunder and lightning city” av dei innfødte. Det kan eg virkelig forstå, for når det først lyner og tordner her, ja då er det heilt ekstremt. Godt vi kan være innomhus og 😉

Øve til tennisdagen! Her kjem litt bilder av det. Altså, vi holdt bare ut i maks 45 min. Det var så varmt å springe rundt der i steik sol! Puh.. Var rimelig godt å få dusje etterpå ja 🙂

SAMSUNG CSC

Alt  matche ja.. ” Jeg liker bare ting hvis de er rooosaaa” 😉

SAMSUNG CSC

Bak “A´en” i Arium, der bur vi. Heilt sant. Ca 3 meter i fra Tennisbanen. Og no har vi kjøpt oss tennisracketer og! Rekne med vi kan endre etternavn til Federer når vi er ferdige her i USA! Bare sjekk stilen! 😉

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Ja, eg har med meg Festidalen caps til USA. Skal SÅ gå med den når folk er heime og kose seg med konsertar på Festidalen..<3

SAMSUNG CSC

Forresten så tok vi bilteorien i går! Eg grua meg så sjukt.. Vegard forsikra meg om at 16 åringa består den, så då klarte eg det og. Og han hadde sjølvsagt rett, som vanlig…Men det er godt å være litt nervøs før slike testar, ikkje sant? 🙂 No har vi oppkjøring den 31.08, og etter det er vi å rekne som ekte Amerikanera! Vi hadde ikkje måtta ta lappen her borte, men pga forsikring på bil så måtte vi det. 🙂

SAMSUNG CSC

No har vi leiligheten full av kollegaene til Vegard. Vi skal ein tur på by´n i Destin. Taxien kjem om 2 små timar! Meir om det seinere 🙂

#USA #iviusa #reise #sommer #florida

6 kommentarer
    1. ANNIKA: Veldig deilig ja 🙂 Tusen takk for det! Nå må vi bare bestå oppkjøring :p Satser på det går greit siden vi har hatt lappen i 6 år :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg