Well spent Saturday

Lokal tid: Tirsdag kl 21:30

Her kjem lørdagen vår i bilder, bedre seint enn aldri vel 🙂 Vi var først ein tur på stranda og deretter på Rockin tacos for middag. Når vi kjørte til stranda så regna det, men på stranda var det blå himmel og sol. Det er visst heilt normalt her, at regn og tordenbyger er svært lokale. På Rockin Tacos bestilte eg alligator-taco. Det var ikkje nåke spesielt med smaken, kanskje litt blanding av kylling, svin og kvit fisk. Heilt greit, så no har vi smakt det og 😉 Dagane no har det regna for det meste.. Lite interessant med andre ord.. Idag har eg og Linda har vært å fått fiksa neglene våre, skal sjå om eg får lagt ut nåke bilder av dei i måro. No er klokka 21:30 her, og det er kun 3-4 timar til Vegard kjeme heim igjen! Woop! :p 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Denne sanden altså! Lurer på kor mykje eg skal ta med meg heim 😉

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

#iviusa #florida #fortwalton #rockintaco #ferie #mat 

5 kommentarer
    1. Inga Gilberg: Ja, det var spennande! Litt kjekt å prøve mat ein ikkje har i Norge og, så får ha det som mål dette året 😉
      Så kjekt at du vil følge med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg