Oppskrift: Heimelaga müsli med bær

SAMSUNG CSC

Det første eg hadde lyst å bake/lage når eg kom fram til USA var heimelaga müsli. Som ein kan tenke seg, så er det aller meste av frokostblanding osv fullt av sukker og glukose.. Det er godt å kunne ha litt kontroll øve kva ein puttar i kroppen sin, sjølv om ein bur her borte, så eg er gla eg fant ein butikk som solgte ingrediensane eg trengte.

Eg hadde ikkje nåken spesiell oppskrift eg fulgte, eg bare kjøpte forskjellige typar frø/gryn på Whole Foods, og blanda sammen. Varm og opp ca 3 ss kokosolje og 3 ss sirup eller honning på svak varme. Bland sammen alle ingrediensane, og tilpass med fuktigheten. Det skal ikkje være veldig mykje fuktighet, men slik at heile blandinga er litt fuktig. Steik på 180 grader i 15-20 min. Hugs å røre rundt i langpanna underveis i steikinga, og pass på at det ikkje blir svidd. 

Eg hadde og i tranebær, kokos, rosiner og mykje kanel i tillegg. Dette gir ekstra god smak 🙂

SAMSUNG CSC

Perfekt gylden farge.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
 

Her er oppskrifta til ein anna musli eg har laga tidligare. 

#oppskrift #musli #granola #matprat #studentmat #frokost

8 kommentarer

Siste innlegg