A pancake kind of day

SAMSUNG CSC

Woop! Etter 3 veker som Amerikanera har vi endelig fått laga oss den første skikkelige Amerikanske frokosten, nemlig pannekaker og sirup! Vi bur jo på ein ganske “liten” plass med kun 22 000 innbyggera no, så vi har ikkje heilt den storbyfølelsen, og stresset det medfører seg, rundt oss kvar dag. Vi har då heller ingen skikkelig Amerikansk diner innen gåavstand, så ein slik frokost må vi då lage sjølv. Kanskje like greit egentlig 😉

SAMSUNG CSC

Vegard i full sving!

Vi kjøpte sjølvsagt pannekaker og sirup frå Aunt Jemima, eit velkjent merke på verdensbasis. Eg er ikkje så veldig fan av sirup på pannekaker (siden eg innerst inne veit at det er flytande sukker…), men denne lett-versjonen her kunne eg ete ei pannekake med. 

SAMSUNG CSC

Mmmm, sjå kor deilig! Neste gang, altså ei god stund til, så trur eg eg heller skal ha pannekaker med Nutella og jordbær! <3 Ikkje akkurat kvardagskost det heller!

SAMSUNG CSC

#frokost #pannekaker #oppskrift #usa #utlandet #matprat

10 kommentarer

Siste innlegg