På Amerikansk bbq-party

Forrige søndag var vi ein gjeng som blei invitert på ein skikkelig bbq hos John, ein Amerikaner vi har blitt kjent med her nede. Vi hadde ikkje fått nåke klokkeslett vi skulle være der, så eg sendte ein melding å spurte. Svaret eg fekk då var veldig amerikansk.. Han skreiv rett og slett “Any time after 12 noon”, ikkje så veldig presist altså.  Vi møtte då opp rundt kl 14, og då va han heldigvis ikkje begynna på maten ein gang. Vi (les:eg) kunne endelig pusta letta ut øve at vi ikkje var for seine. (Kanskje vi har fått inn den amerikanske klokka i kroppen allerede?)

SAMSUNG CSC

John bur heilt fantastisk. Huset hans ligg langs sjøen, og han har ei nydelig strandlinje. Bare sjekk den utsikten då. er står eg på stranda hans og tar bilder. Huset hans er vel kanskje 50 meter lenger bak, Idyll. 

SAMSUNG CSC

Vegard og Torben, rimelig fornøyde begge to! 🙂

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Vi fekk servert Puerto rican rice og mengder med marinert kylling. Kyllingen hadde forøvrig marinert i 4 dagar, så ein kan jo bare tenke seg kor smakfull den var! Risen var ikkje vanlig plain ris heller. Den var tilsett eit deilig krydder, løk, paprika og bitar av svinekjøtt. Nydelig! Eg tok og med meg ein brokkolisalat som vi hadde ved sidan av. Heile middagen var eit reint festmåltid frå start til slutt. 

Her spelar menna eit spel som dei kalla “BagGo” eller “Corn Bag”. Veldig simpelt egentlig. Ein kastar bare små sandbaggar og prøve å få dei til å treffe hullet i plata. Trur eg må få laga meg eit slik spel når vi kjeme heim til Norge igjen!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

På ein slik eigendom er det meir enn nok å finne på, så kva er vel bedre enn å både starte og ende grillpartyet med ein dukkert og to? 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Vegard har egentlig veldig lyst å velte brettet til Eirik her!

SAMSUNG CSC

Fire gode venner 😉 

SAMSUNG CSC

Her begynne sola å ta kvelden, og etter den var gått ned var det igjen tid for bading! 

SAMSUNG CSC

Vi har vært veldig heldige som møtte på John. Han er ein veldig åpen, hyggelig og snill person som virkelig har vist oss mykje rundt om allerede. På lørdag var vi på båttur med han til Crab Island. Eg bare seie; for ein dag! Google det, eller vent på oppdatering her i frå. Eg har filma litt, så skal prøve å sette sammen ein film, om eg forstår meg på iMovie 🙂  Nokon tips?

4 kommentarer
    1. Hei! Veldig gøy å lese om livet deres i Florida! Jeg skal selv være med over i mars sammen med mannen, så veldig greit å få lese litt om hvordan dere har det, så har jeg noe og forholde meg til når vi skal begynne å pakke og forberede turen over 😉 Ser ut som vi sees i april, når dere kommer tilbake fra Arizona 🙂

    2. Sara: Hei! Så kjekt då! Du har mykje å glede deg til 🙂 Du kan bare legge meg til på Facebook, så kan du spør meg om ting om det er nåke du lurer når det nærmer seg avreise 🙂 Vi blir jo veldig godt kjent i området og no, så då kan vi dele mykje gode erfaringar når dåke kjeme bort 🙂 Eg seie bare ein ting, GLED DEG! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg